a PANASONIC megoldásokat kínál
Otthoni és kisméretű irodák részére
PANASONIC KX-HTS32NE
Az összes szükséges funkció és jellemző előre be van építve az eszköz hardverébe: az okostelefonokat és PC-ket kiszolgáló wifi-hozzáférési pont, a híváskezelés, a több SIP-fővonalat támogató kapacitás, a konferenciahívási és a személyhívási képességek.
Kompakt mérete, költséghatékonysága és skálázhatósága folytán az Ön szervezeténél is ideális kommunikációs platform lehet a hatékonyság, a produktivitás és az ügyfélkiszolgálás fejlesztésére.
Jellemzők:
- Ideálisan használható otthoni és kisméretű iroda környezetben
- Beépített wifi-hozzáférési pont
- 6 SIP-fővonalat támogató kapacitás, max. 12 SIP-mellékkel
- 8 fővonalat támogató analóg kapacitás, max. 24 mellékkel
- Hívószámkijelzés, hívásirányítás, hangposta-értesítés és automata kezelői szolgáltatások (AA)
- Konferenciahívási funkció
- Személyhívási lehetőségek
- Térfigyelő képességek
- Videokonferencia-képességek
- „Plug-and-play" telepítés
- Távprogramozás és -karbantartás
Az alközpont ismertetőjét letöltheti innen
Bevált megoldás sokféle iparág részére a PANASONIC KX-NS500NE
Az intelligens hibrid alközpont költséghatékony hagyományos rendszer max. 250 fős vállalatok számára. Rugalmasan, a konkrét követelményekhez igazodva konfigurálható és bővíthető.
A fejlett funkcionalitású KX-NS500 alapkiépítésben hat analóg fővonallal és 18 mellékállomással rendelkezik, amelyek száma bővítőegységekkel 288-ra növelhető.
Beépített alkalmazásokkal (call center megoldás, mobil megoldás és hangposta rendszer) javítja a munkavégzés rugalmasságát és hatékonyságát, és növeli az ügyfélelégedettséget.
A KX-NS500 akkor is ideális megoldás, ha IP-kommunikációs megoldásra kíván átállni. Az új platformmal gyorsan és egyszerűen végrehajthatja a migrációt vagy kibővítheti meglévő hagyományos rendszerét.
Jellemzők:
- Beépített automata kezelő
- Továbbfejlesztett hangposta
- Alapkiépítésben 6 analóg fővonal, 16 analóg és 2 digitális mellék
- Hívószámkijelzés, hívásirányítás, hangposta-értesítés és automata kezelői szolgáltatások (AA)
- Konferenciahívási funkció
- Személyhívási lehetőségek
- Térfigyelő képességek
- Videokonferencia-képességek
- Távprogramozás és -karbantartás
- Beszélgetések automatikus rögzítése és biztonsági mentése
- Call Center megoldás
- Communication Assistant (CA)
- mobiltelefon-integrációs lehetőség
- asztali telefon és softphone használata ugyanazzal a telefonszámmal
- többcellás DECT-rendszer
- egyidejű hívásfogadás az azonos csoporthoz tartozó telefonszámon
Az alközpont ismertetőjét letöltheti innen:
További információért hívja a 22/505-898 ill. 30/9565-410 telefonszámokat!
További információért hívja a 22/505-898 ill. 30/9565-410 telefonszámokat!