***
Érdekli, hogyan lehetne optimalizálni az Ön irodai telefonrendszerét?
Kíváncsi, milyen költségcsökkentési, kényelmi és munkahatékonyságot növelő lehetőségek rejlenek az irodai telefonálásban?
***
Ilyen lehetőségek szinte minden cégnél, intézménynél akadnak.
Azonnal meg akarja tudni, mik ezek? Ismerje meg mindet ingyen 12 részes email tanfolyamunkból! Jelentkezés ITT
Ha pontosabban szeretné érteni, miről is van szó, akkor jó, ha tudja:
Nem az Ön hibája, ha nem használja ki ezeket a rejtőző lehetőségeket!
A munkahelyi telefonos kommunikáció kapcsán számos probléma és igény merülhet fel, amelyekre a vezetők és az alkalmazottak teljes joggal szeretnének megoldást találni. A megoldás azonban a telefonáláshoz kapcsolódó műszaki ismereteket igényel, aminek általában csak távközlési szakemberek vannak a birtokában.
Ennek sajnos több káros következménye is van Önre nézve:
-
rejtve marad Ön előtt az irodai telefonálás számos rákfenéje, melyek miatt valószínűleg most is egy csomó pénzt dob ki az ablakon fölöslegesen…
-
a hozzáértés hiányában többé-kevésbé úgy érezheti, hogy a távközlést érintő döntések meghozatalakor teljesen ki van szolgáltatva a szakértők véleményének…
-
fogalma sincs róla, mennyi kényelmetlenségtől és időrabló tevékenységtől kímélhetné meg magát és alkalmazottait az irodai telefonálás alapismereteinek révén...
-
képtelen ellenőrizni, hogy alkalmazottai vajon hasznos, produktív munkát végeznek, vagy pedig valami jelentősen visszafogja a munkahatékonyságukat…
-
néhány helytelen telefonálási megoldás miatt az Önöket hívók kényelmetlenül és fölöslegesen feltartva érezhetik magukat…
Mit szólna hozzá, ha e káros következményekkel most végérvényesen leszámolnánk?
Az irodai telefonálás alapismereteinek birtokában:
-
Bedugaszolhatná a lyukakat irodai telefonos infrastruktúrájában, melyeken keresztül patakokban folyik el az Ön pénze teljesen feleslegesen…
-
Megszűnhetne a telefonos beruházásait övező kínzó aggodalom: „Vajon tényleg szükségem van erre, vagy csak a pénzem kell ennek a jóembernek?”
-
Végre megteremthetné Önnek és csapatának a megérdemelt kényelmet, amitől Önt egyelőre megfosztja az irodai telefonálás alapismereteinek hiánya.
-
Sziklaszilárd bizonyítékai lehetnének, hogy mely alkalmazottai nem koncentrálnak teljes erőbedobással a munkájukra!
Figyelem-figyelem! Mi most pontosan ezeket az alapismereteket kínáljuk Önnek – méghozzá teljesen ingyen!
Induló hírlevél-sorozatunk első részeiben mindazokat az információkat szeretnénk átadni Önnek, amire az irodai telefonálás alapszintű átlátásához szüksége lehet. A hírlevélre való feliratkozás semmilyen kötelezettséggel nem jár és teljesen ingyenes. Mi köszönjük Önnek, hogy ad nekünk egy lehetőséget bebizonyítani: mennyi problémától kímélhetné meg magát a jövőben az irodai telefonálás alapjainak megismerésével!
Szabaduljon hát meg a nemtudás okozta bizonytalanságtól, hogy végre kihúzott vállakkal, büszkén mondhassa: „Igen, tisztában vagyok az irodai telefonálás alapjaival, és mindezt hasznosítom is a munkahelyem és alkalmazottaim érdekében!”
Szerezze meg a hasznos ismereteket ide kattintva
Persze megteheti, hogy csak legyint egyet, és ugyanúgy csinál mindent tovább, ahogy eddig. De ha most nem áll a sarkára, akkor erősen fennáll a veszélye, hogy…
-
…Önnek halvány fogalma sem lesz arról, melyek azok a tényezők az irodai telefonálás kapcsán, amik az Ön pénzét kérlelhetetlenül lenyelik, egy kis befektetéssel viszont pillanatok alatt megszabadulhatna tőlük egyszer és mindenkorra,
-
…Önt a rossz szándékú telekommunikációs szakemberek könnyedén csőbe tudják húzni,
-
…veszni hagy olyan kényelmi lehetőségeket, melyek hiánya jelenleg csak nyomdafestéket nem tűrő gondolatokként merülnek fel alkalmazottaiban - meglétük viszont soha nem látott köszönet-özönt hozhatna Önnek,
-
…olyan fölösleges tevékenységeket végeznek alkalmazottai, melyek csak az idejüket rabolják a produktív, valódi hasznot hajtó munkától…
A döntés senki máson nem múlik, csak Önön! Miért ne tenne egy próbát, amikor semmit sem veszíthet?!
Rendben, döntöttem: minden hasznosat meg akarok tudni az irodai telefonálásról!